سنگ- کاغذ- قیچی و دیگر هیچ........ خداحافظ

خاطرمان باشد که یادهم باشیم شاید سالها بعد در گذر جاده ها از کنار هم بگذریم و بگوییم آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود.

سنگ- کاغذ- قیچی و دیگر هیچ........ خداحافظ

خاطرمان باشد که یادهم باشیم شاید سالها بعد در گذر جاده ها از کنار هم بگذریم و بگوییم آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود.

از دو نگاه

حالا بیا ازین ور یه پسر رو نگا کن:

+ مرتیکه دیــــــــــــــــــــد و داااااااااااااااااااد مگه خودت خواهر و مادر نداری که عین گوسفند چشاتو ول دادی تو چشای آبجیمون. دوس داری زیر چشاتو باغ وحش کنم که کبوتراش دور سرت بچرخه

- من که کاری نکردم

+ میخاستی چیکار کنی دیگه. چش هیضی اونم تو روز روشن!!!! آخرین بارت باشه وگرنه دیــــــــــد


بیا همین پسر رو ازون ور دیگه ببینیم:

+ جیگولی من بخورمت. الوچه و لواشک منی

- ایییییییییییییش انقد بدم میاد اینجوری حرف میزنی کمی ادم باش خو

+ نفسم میگی چیکار کنم انقد دوستت دارم کاش میفهمیدی که چقدر دوستت دارم. همین که نگات میکنم فک میکنی میخورمت، نترس حمله نمی کنم

- دیونه ای دیگه من میگم ادم باید شخصیت داشته باشه ، چیز زیادیه؟؟؟

+ ببین دوستم روانشناسه میگه ادم باید روشن فکر باشه. گفتن این حرفا هیچ طوری نمیشه

- صبر کن صب کن بزار بگم مشاور شما پسرا چه جوریه:

عزیزم بیا کنارم بشین چیزی نمیشه

بعد عزیزم دستتو بزار رو قلبم که بدونی واس تو میتپه

بعد یه بوسم بده مگه دنیا خط خطی میشه چیزی نمیشه که

بعد بیا بغلم مگه چی میشه؟

بعد بیا ... چیزی نمیشه که نگرانی

اخر سر که خرش از پل رد شد بعد میگه عزیزم ما تفاهم و ازین لوس بازیا نداریم بیا مثل ادم از هم جدا شیم و با ارزوی موفقیت در تمام مراحل زندگی و ارزوی سعادت و سربلندی و دنیا به کامت

بعد که good bye گفت با یکی دیگه و یه جایی دیگه ولی حرفاش همونه دوست میشه

نظرات 21 + ارسال نظر
مرضیه یکشنبه 6 فروردین 1391 ساعت 14:32 http://shab-e-barani.blogsky.com

سلام

خیلی زیبا بود. واقعیتی بود که خیلی از پسرها انکارش می کنن.

هر چند فقط قسمت اولش خوبه.

خوشا به حال سال 90 که ماه دوازدهمش رادید
و عمرش به سر رسید ؛
ترسم ازآن است که عمرم به سررسد
و دوازدهمین ماهم رانبینم.

ارهدیگه این پسرا فقط واس رف مقابل روانشناس میشن
ولی اگه آبجی داته باشن قضیه خیلی پیچیده میشه

مهندس بیسواد یکشنبه 6 فروردین 1391 ساعت 14:34

تجربه؟

ینی چی؟ باهاش جمله بسازم؟

محمدحسن عبدی یکشنبه 6 فروردین 1391 ساعت 19:33 http://1hasan.blogsky.com

سلام
امروز صبحونه "حام حام" خوردم. به همین غلظتی که نوشتم :دی

نوش جان نوش جان
ولی هام هام با حام حام شما فرق داره
امید است که دفعه دیگه هم ازین صبحانه ها میل نماید

حاج علی یکشنبه 6 فروردین 1391 ساعت 22:28 http://s-minimal.blogsky.com

خب الان این تز رو در مورد همه پسرا صادر کردی؟!

دست شما در نکنه دیگه نخودی...ما خودمون دخترایی که از این نخا(این آخیه رو) میدن، نصیحت میکنیم که ما رو بی خیال شند و برن سر به راه بشند...بعد تو در مورد ما پسرا اینطوری میگی!؟
حالا ممکنه بعضی ها اینطوری باشند ولی عمومیت نداره که...

دست شما درد نکنه دیگه! این بود آرمان های ما!؟

حاجی جان من گفتم یه پسری رو از دو نگا ببینید
حالت مقایسه ای بود
ماشالا شما که گل- دسته گل- عرق بیدمشک
این پست برمیگرده به بعضیییییییییی پسرا

سمیه دوشنبه 7 فروردین 1391 ساعت 00:37

سلام


وبتو خوندم ....مرسی

سلام
دستت درست که وقت گذاشتی

حسام دوشنبه 7 فروردین 1391 ساعت 00:45

سلام ؛

نهال ، کلهم اجمعین نگرفتم چی می خواستی بگی.
امّا اوکی...

آفرین حسام جان خوشم اومد
بیخیال زیاد خودتو درگیر نکن
اوکی

کاوه دوشنبه 7 فروردین 1391 ساعت 17:25 http://www.gongekhabdide.blogfa.com

سلام

ما این تعطیلات رو مثل همیشه تصمیم گرفتیم بریم شهری که خیلی بهش علاقه داریم(من و دوستم)
آره همین شهر سوما اینا رو میگم..!
به کلیه مسافرین نوروزی توصیه میکنم اون ورا نرین!
یه دونه گل هم نداره هنوز..

اینم دیگه اون شهر سابق نیست.. دریغ از جوانی با لباس محلی! حیفه بخدا جون این دیار خودشو مث بز آرایش کرده!!

حالا ببین کجا رفتی!!!
بز چیه؟ حالا این بود تعریف و ارمانهایی که میگفتین؟
درسته گل نشکفته ولی خودم که گل هستم
تازشم اینجا با وجود برف و بارون ولی سبزه و چمن سبز شده
اییییییییییییییییییییییییش
تازشم این پست واس خودم بود و کپی برداری نبود که میگین

محمدآقایی دوشنبه 7 فروردین 1391 ساعت 19:30 http://mohammad-aghaiy.blogsky.com/

کلاً با این مطلب همه پسرا رو ترکوندی و گذاشتیشون کنار.....

اینقدرها هم هیولا نیستیما....
به خدا......

من که نگفتم همه پسرا
چرا همه به دل گرفتن
شما هم گل و آقایی (از اسمتون هم مشخصه که آقایی)
ولی نمی دونم این پسرایی که میگم از کجا میان

شبنم دوشنبه 7 فروردین 1391 ساعت 20:43 http://seven-stones.blogsky.com


با این پستت حالم از هرچی پسره بهم خورد

اره عزیزم واقعیت و حقیقت تلخ و سخته

دیوونه سه‌شنبه 8 فروردین 1391 ساعت 03:57

حاجی این کامنتت منو یاد یوسف پیامبر انداخت

بلی کاملا

شیما سه‌شنبه 8 فروردین 1391 ساعت 15:43

آقا میخوام اینو بگم فقط:
پســـــــــــــرا بــــــــــــــــــــــــــــوقــن
حالا دوستان میتونید به جای بوووووووووووق از واژه های دیگری که دوس دارین استفاده کنید.
تذکر : نبینم بنویسین آقا- گل و از این چیزا ها
یه چیز بنویسین که به بوووووووووووق بیاد ها

شیما جان شما به اینکه پسرا گل و دسته گل هستن شک داری؟

مجتبی سه‌شنبه 8 فروردین 1391 ساعت 20:16 http://sweetea.mihanblog.com/

-اول باس بگم : اوووق! به این پسرا !

-و بعد باس بگم:
در تکمیل بیانات این کامنت بالایی (شبنم) باس بگم اتفاقا من هم از بعضی دخترها حاااااالم که هیچ! معده ام هم بهم میریزد! (با کمال پوزش ، و عدم جمع بستن بر خلاف شما)
بزودی در وبلاگم ایندسته از بنی بشر را خواهم چزاند...

-اینقده بدم میاد از آدمیزادهایی (سوای جنس) که خودشون معصوم بالفطره جلوه میدن!

-همه پسر ها سست عنصر و اینقدر لاشی نیستن...

فک نکنید بدم اومده و دارم اینا رو میگم ها...نه! چون اولا که بلانصبت خودم میدونم! و ثانیا کلی عرض کردم...

اون که بله
منم کلی عرض کردم شما خودتو ناراحت نکن
کلا تو دخترا و پسرا هم خوب هستش و هم بد
مثلا خود من بدترین دختر دنیا هستم

حاج علی سه‌شنبه 8 فروردین 1391 ساعت 21:09 http://s-minimal.blogsky.com

نخودی در جریانه من چی میگم...

جریان چیه حاجی؟

کاوه چهارشنبه 9 فروردین 1391 ساعت 09:07 http://www.gongekhabdide.bolgsky.com

واقعیتیه سوما جان..
تو هم مثل من باید تاسف بخوری.. نه جبهه بگیری!
میدونی اون همه پسرا که تو آبیدر تا بالا ماشیناشونو پارک کردن و هفت قلم آرایش دارن چیکاره هستن؟!!!..
اولین بار بود که اونجا بهم خوش نگذشت!
من که ندیدم گل روییده باشه!
تو که گل چهار فصلی، من از زمستان پارسال تو رو سراغ دارم که بودی!

***
اونجا که بودیم...
رفتیم تو یکی از باغهای لیلاخ، عسل و توت و پسته گرفتیم... من گفتم زنبوراش از شکر تغذیه کردن، طرف میگفت نه عسل اصله اصله!! شماره دوستمو گرفت که بعدا خبر بگیره که راضی بودیم یا نه؟!
از اون روز تا الان روزی یه دونه اس میفرسته که چیستانهای سختی هم هستن و ما هنوز نتونستیم جواب حتی یکیشو براش بفرستیم..!!
خوشمان آمد!! به این میگن خدمات پس از فروش..

والا من جدیدا آبیدر نرفتم
حتما دختره که شما دیدی؟
من چیکار به پسرای شهر خودمون دارم
من کاری به خودم هم ندارم
امیدوارم که بازم به این طرفا بیاین

کاوه چهارشنبه 9 فروردین 1391 ساعت 09:28 http://www.gongekhabdide.bolgsky.com


هر پسری که میاد اینجا از دستت شکایت میکنه فورا معافش میکنی و میگی نه تو اینجوری نیستی..

سر حرفت بمون دیگه..

آره من میگم همه اینجورین..
همه ..!! چون کسی تا حالا نتونسته خلافشو ثابت کنه
به این میگن "استــــقراء"..

نه کاوه جان تو گلی دسته گلی
من فقط اعصابم از یه نفر داغون بود که با بیان احساسم تونستم خیالم راحت شه
من چیکار به پسر مردم دارم
همتون دختر و پسرای گل و عرق بیدمشک و بلبل هستید
نمی دونم این دنیا چرا آدمای خوب داره ولی به پست ما میخوره یه ناراحتی یه غمی یا داستانی داره
کلا داستان داریم با این ادما

مجتبی چهارشنبه 9 فروردین 1391 ساعت 16:09

نه من نه خودم ناراحت کردم

و نه دفاعی کردم!....چون هجومی ندیده بودم!

خوب چرا دختر بدی هستی شما ؟!

آخه نخواستم اغراق کنم و از خوب تعریفی باشه

محمدحسن عبدی شنبه 12 فروردین 1391 ساعت 02:35 http://1hasan.blogsky.com

سلام خانم "خودم"
کم رنگ میزنی! نکنه پیچوندی رفتی مسافرت.
ایشالا هرجا هستی خوش و سلامت باشی.

نه والا مسافرت کجا بود
انقد مهمون برامون اومده که وقت وبگردی وجود نداره
ایشالا سرمون خلوت بشه میام پررنگ میشم

مجتبی شنبه 12 فروردین 1391 ساعت 16:45

ما هرچی سر زدیم نبودید هااااا...
ایشالا خیره...

ما هستیم فقط دور نشستیم که نگا کنیم
میرسم خدمت وب شما

مجتبی یکشنبه 13 فروردین 1391 ساعت 00:48

سلام سوما خانوم
نه عزیزم!!! منظورم این نبود که!!!!
گفتم از "خودتون" خبری نیست...

وگرنه هم شما هم من داریم برای دل خودمون مینویسیم...


ای مجتبی جان راس میگی
دلمون یه نیم سکته ای کرده
دلمون رو باید یه شوک بدیم

حاج علی یکشنبه 13 فروردین 1391 ساعت 11:12 http://s-minimal.blogsky.com

ما میاییماااا...تو آپ نیستی...
چرا آپ نیستی؟! چرا؟!

حالا اول ساله و کار و زندگی نمیزاره
امشب اگه خدا بخاد میام آپ کنم
با دست پر میام

مجتبی دوشنبه 14 فروردین 1391 ساعت 23:55 http://sweetea.mihanblog.com/

خلاصه از شوما بعید بود این برداشت بالام جان....

بگذریم...

اوووووووووووو تی جان قربان
حالا چرا سخت میگیری برار جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد