سنگ- کاغذ- قیچی و دیگر هیچ........ خداحافظ

خاطرمان باشد که یادهم باشیم شاید سالها بعد در گذر جاده ها از کنار هم بگذریم و بگوییم آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود.

سنگ- کاغذ- قیچی و دیگر هیچ........ خداحافظ

خاطرمان باشد که یادهم باشیم شاید سالها بعد در گذر جاده ها از کنار هم بگذریم و بگوییم آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود.

خود را بهتر بشناسید

اگه میخاین خود و دنیای اطراف خود را بشناسید کافیه سوالات مورد نظر رو تکمیل کنید. جالب و با مزه هستش

لطفا اینجا و کلیک کنید.

------------------------------------

پ.ن:

پسری بود که لباسهای کثیف و پاره به تن داشت. حتی کفشهایی که به پا داشت پاره پوره بود.

پیرزنی ازون طرفا رد میشد که پسرک رو دید و براش لباس و کفش های نو و تازه خرید موقع خداحافظی، پسرک به پیرزن گفت: تو خدایی؟

پیرزن گفت: نه من بنده خدایم

پسرک در ادامه گفت: حتما با خدا نسبتی داری.

این داستان رو امروز از رادیو تو ماشین شنیدم.


نظرات 4 + ارسال نظر
دیوونه چهارشنبه 17 اسفند 1390 ساعت 18:12

حتما یه نسبتی داشته دیگه

بلی کاملا درسته

مجتبی چهارشنبه 17 اسفند 1390 ساعت 20:04

بله بله....زیارت کرده بودیم!

زیارت قبول باشه

ارمس چهارشنبه 17 اسفند 1390 ساعت 20:54 http://ermes-3.blogsky.com/

دوستی از من سوال کرد هدف خدا ار خلقت ما چه بوده !؟
من گفتم: خوانده ام که برای عبادت ما رو خلق کرده
ایشون گفت پس خدا به عبادت ما نیاز داره !!

در ادامه گفتند من معتقدم که خدا ما رو خلق کرده تا گوشه ای از بزرگی خودشو نشونمون بده !
این علت برای من خیلی قشنگ بود و به دلم نشست !

پس اون لحظه همون پیرزن خدا بوده ! چرا که گوشه ای از مهربانی و سخاوت و انساندوستی خدا رو به نمایش گذاشته !

راستی داشت از یادم می رفت سلام دستتون درد نکنه بخاطر وبلاگ و پست قشنگتون !
من از روی وبلاگهای تازه بروز شده و بیشتر اسم وبلاگت اومدم اینجا و البته خوشحال از این موضوع !

بدرود !

سلام
بله منم قبلا به وبتون اومده بودم شما باید عموی آقا کاوه باشید
خوشحالم که بهم سر زدید

محمدحسن عبدی جمعه 19 اسفند 1390 ساعت 10:11 http://1hasan.blogsky.com

این سایته چیه دیگه، میگه من معتاد به ص.ک.ص ام.
آخه ینی چی این خو

کدوم سایت
این در مورد علایق به رنگ و ایناست
رنگ مورد نظر شما؟ علایق شما؟
مگه من گفتم برید اونا رو بخونید
کلا همه چی داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد