سنگ- کاغذ- قیچی و دیگر هیچ........ خداحافظ

خاطرمان باشد که یادهم باشیم شاید سالها بعد در گذر جاده ها از کنار هم بگذریم و بگوییم آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود.

سنگ- کاغذ- قیچی و دیگر هیچ........ خداحافظ

خاطرمان باشد که یادهم باشیم شاید سالها بعد در گذر جاده ها از کنار هم بگذریم و بگوییم آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود.

منو این همه خوشبختی محاله

امروز به دلیل بارش برف اونم به این رمانتیکی شرکت تعطیل شد. خدایی باید تو تاریخ ثبت کنیم. از خوشحالی داشتم سکته میکردم چون در بدترین شرایط شرکت ما تعطیل نمی شد.

باورم نکردنی بود. از خونه اومدم بیرون که گوشیم زنگ زد و دیدم بله آقای رئیسه

ایشون دستور دادن که شرکت تعطیله چون خیابون یخ کرده و هوا خوب نیس

خدا این اقای رئیس رو از ما نگیره. چقدر مهربونه

حرفای پسرونه: خانوم چرا از درختا عکس میگیری منو دوستم که هستیم.بیا از ادم عکس بگیر

چند تا عکس از امروز رو تو ادامه مطالب گذاشتم. اگه دوس داشتید ببنید






نظرات 9 + ارسال نظر
مریم و محسن دوشنبه 15 اسفند 1390 ساعت 14:02

می بینم کههههههههههههههههههههه
حسابی خوش به حالت شده
جای منم یه کمی بخواب پلیز

اره والا باید ماشالا ماشالا بگم
همین امروز تو تاریخ نوشتمش که بعد یه عمر شرکتمون تعطیل شد

مهندس بیسواد دوشنبه 15 اسفند 1390 ساعت 16:56

تنبل

واااااااااا مهندس کمی ایحساسی به قضیه نگا کن
دیدی ما آخرش تعطیل شدیم

مهندس بیسواد دوشنبه 15 اسفند 1390 ساعت 17:44

خب حالا تنبلی بسته برو خونه رو جابجا کن خانم حسابدار

خونه رو چه جوری جابه جا کنم
نکنه مستند جابه جایی های عظیم رو زیاد نگاه میکنی

مجتبی دوشنبه 15 اسفند 1390 ساعت 19:40

-خوش بحالتون...

-خوب راس میگفتن دیگه! از آدم عکس بیگیر!

-حالا هی از رئیستون بد بوگو!

خوب آخه موقعیت خوبی نبود اونم وسط خیابون ازشون عکس بگیرم
وااااااااااااااااااااااا من کی گفتم
ایشالا تا آخر همینجوری خوب بمونه

حاج علی سه‌شنبه 16 اسفند 1390 ساعت 08:34 http://s-minimal.blogsky.com

رئیس که نیست...گل گلاب...ماشالله،ماشالله..خدا نگداره واسه کارمنداش...

یه مقدار از آدمام عکس میگرفتی...چرا فقط از در و دیفال عکسیدی؟

آخه اگه بابا عکس آدما رو تو گوشیم ببینه نمی گه آورین دختر عزیزم که عکس اینسان گرفتی اونم اینسان به این خوشکلی. اونوق منم بگم بابا این اینسان نیس آهوهای شهری هستن
نمی دونی چه چشای داشت ماشالا ماشالا
البته فقط یه نگاه کردما که گناه نباشه

حاج علی سه‌شنبه 16 اسفند 1390 ساعت 09:35 http://s-minimal.blogsky.com

این الان عکس آدم برفیه؟؟؟
گفتم آدم برفی بزار ...اینا قشنگند...ولی آدم برفی نیستند...

آخه با کی ادم برفی درست کنم
نکنه میخاستی با اینسانهای تو پارک ادم برفی درست کنم

حاج علی سه‌شنبه 16 اسفند 1390 ساعت 19:21 http://s-minimal.blogsky.com

تنهایی توی حیاط خونتون...با خودت...خودم و خودت با هم یه آدم برفی درست کنید...
بعد عکسش رو هم بزار...

آخه برفای حیاط رو پارو کردم تو کوچه
تازشم برف تو کوچه گلی شده

رویا پنج‌شنبه 18 اسفند 1390 ساعت 01:05

نمیدونم چرا میخوای بگی سنندجی هستی!!!
اما من اینجارو میشناسم ها!!!
چرا نمیخوای بگی کرمانشاهی هستی و اینام مشخصات خودت نیس؟؟؟؟

رویا جان سحر جان رومینا جان اشکان جان یا هر کس دیگه که هستیچرا اصرار داری که من کرمانشاهی باشم
همه دنیا سرای من است
زیاد حرص نخور
آخرش یا کچل میشی
چشم شما دوس داری باشه من با خودم حرف میزنم که کرمانشاهیم
از امروز به بعد بخاطر رویا جان کرمانشاهی میشم که غصه نخوره

MoLOd پنج‌شنبه 18 اسفند 1390 ساعت 15:02 http://www.bomnet.blogfa.com

عکس گرفتن از درخت های برفی خیلی کیف میده
من تو عمرم یه بار فقط برف دیدم


مگه شما کجا زندگی میکنید؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد