سنگ- کاغذ- قیچی و دیگر هیچ........ خداحافظ

خاطرمان باشد که یادهم باشیم شاید سالها بعد در گذر جاده ها از کنار هم بگذریم و بگوییم آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود.

سنگ- کاغذ- قیچی و دیگر هیچ........ خداحافظ

خاطرمان باشد که یادهم باشیم شاید سالها بعد در گذر جاده ها از کنار هم بگذریم و بگوییم آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود.

بدون شرح

به درخواست بعضی از عزیزان که خیلی اصرار کردن که طرز تهیه هام هام رو گام به گام توضیح بدم و طبق قولی که به مهندس دادم واسش، هام هام درست کردم ولی نبود مجبور شدم که بخورمش

مواد لازم جهت تهیه هام هام:

1. البته تبلیغ نباشه ولی ازین بیسکویتها بخرید با شیر کاکائو (طبق تصویر)



2. بیسکویت رو به شیر اضافه میکنیم (طبق تصویر الصاقی)


3. هام هام آمادست ولی اگه واس بچه درست میکنید باید کمی له تر بشه. امیدوارم که خوشتون اومده باشه

نظرات 11 + ارسال نظر
دیوونه پنج‌شنبه 11 اسفند 1390 ساعت 11:42

دست شما درد نکنه.
حالا دیگه سهم منو دودر میکنی ؟هان؟

میگی چیکار کنم
من هر روز درست میکنم وقتی شما نیستی چیکار کنم
نمیشه که پستش کنم رشت
حداقل شما به بهانه هام هام بیاین اینجا

حسام پنج‌شنبه 11 اسفند 1390 ساعت 13:11

واسه صبحانه ؟
میان وعده!

نه واسه از کار در رفتن می باشد

مجتبی پنج‌شنبه 11 اسفند 1390 ساعت 17:43

.....نوش جان!

مجتبی جان این که وحشتناک نیس
خیلی خوشمزه اس
کافیه یه بار امتحان کنید

حاج علی جمعه 12 اسفند 1390 ساعت 00:21 http://s-minimal.blogsky.com

اه اه اه

بازم اینو آورد

ای بابا!!!!حالمون بد شد

اگه یه جور دیگه نگا کنی متوجه میشی که مقوی و مفیده
بچه که نیستی خو

مجتبی شنبه 13 اسفند 1390 ساعت 14:20

نه من نازک نارنجی و لوس نیستم...

میخورم....ولی به شرطی که به مرحله آخری نرسه دیگه(عکس آخر).....خیلی نرم شده مث غذای بچه شده...

حالا نه که خیلی بزرگ شدین
وقتی 45 سالتون شد اونوقت بزرگ شدین
منم خیلی کوچولوم . کوچولو تر ازون چیزی که فکرشو کنید

دیوونه شنبه 13 اسفند 1390 ساعت 15:35

حاجی باید بره غذاهای پادگان رو بخوره تا بفهمه این چقدر خوشگله

مگه حاجی معافی بوده؟
من میگما
اکشال نداره

مجتبی شنبه 13 اسفند 1390 ساعت 16:14

بچه چیه! یه دور ا جون واسه خودم و خودت بوگو خو !

45 سال !!!!!!

والا نمی دونم چند وقتی میشه که حرکاتمون بچه گانه شده
کسی هم خوشش نمی یاد
دوس دارن من بزرگ باشم
ولی کودک درونمون حالیش نیس

دیوونه شنبه 13 اسفند 1390 ساعت 17:14

حاجی معافه دلیلش رو هم نمیگه ما رو به شک انداخته

نه بابا حاجی ازون موارد خاص نیس
اصلا به گروه خونیش نمیامد
حالا شما یه مورد دیدی فک میکنی همه اون مورد رو دارن

دیوونه شنبه 13 اسفند 1390 ساعت 21:12

من موردم همین حاجیه

مجتبی شنبه 13 اسفند 1390 ساعت 22:15

زنده باش نه زندگی کن
گنده باش و بچگی کن...

بیخی حاجی بزا بگن...تو دیدی بگو باشه بعدا بزن قهقهه...

الان ینی قهقهه بزنم

مجتبی یکشنبه 14 اسفند 1390 ساعت 16:49

نمیدونم!
من که وقتی ترانه ش رو شنیدم بغض کردم...

کدوم ترانه؟
چرا خو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد