سنگ- کاغذ- قیچی و دیگر هیچ........ خداحافظ

خاطرمان باشد که یادهم باشیم شاید سالها بعد در گذر جاده ها از کنار هم بگذریم و بگوییم آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود.

سنگ- کاغذ- قیچی و دیگر هیچ........ خداحافظ

خاطرمان باشد که یادهم باشیم شاید سالها بعد در گذر جاده ها از کنار هم بگذریم و بگوییم آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود.

اینجا چیزی شخصی و خصوصی نداریم

یادمه که چند ماه پیش که از درد به خودم میپیچیدم ولی جوری رُل بازی کردم که کسی نفهمه ولی درد کاری کرد که نتونستیم زیاد نقش بازی کنیم. همه مردا از راننده تا شرکای شرکت یه جوری نگاه میکردن که ادم ذوب میشد.

خلاصه رانندمون چند روز خارج رفته و باکلاس شده. امروز داشت از شاهکارهاش تعریف میکرد که چه ندید بدید بازی از خودش نشون داده

اینسان اگه چیزی هم ندیده که نباید به روی خودش بیاره. آخرش کلامشو اینجوری تعریف کرد که واس خانومش سوغاتی یه دونه بلوز خریده. یکی از همکارا گفت:

+ این همه راه رو رفتی که یه دونه بلوز بخری

- نه واسش زیر پیرهنی و دیییییییییییییید خریدم

من که خاکستر شدم و دود شدم هوا. اگه واس یه لحظه حرفشو تایید نمی کردی که میرفت خونه و زیر پیرهنو و... میاورد که باور کنی

--------------------------------

پ.ن:

دیروز فیلم شاعر زباله ها رو دیدم

خلاصه داستان : یک رفتگر از طریق جمع آوری زباله ها از در خانه ها، پی به اسرار درون منازل می برد و به این ترتیب درگیر ماجراهای عاطفی و اجتماعی می شود....



عشق یه رفتگر ببین تا کجاها میره


من ازین صحنه فیلم خیلی خوشم اومد


فیلم ایرانی "شاعر زباله‌ها" ساخته محمد احمدی جایزه بزرگ "کلیسای جهانی جشنواره بین‌المللی فیلم "اوکراین" را دریافت کرد .

جشنواره بین‌المللی فیلم اوکراین از 29 مهر تا هفتم آبان در کیف پایتخت این کشور برگزارشد.

به گزارش موسسه رسانه بین‌المللی"بامداد" (پخش کننده فیلم شاعر زباله‌ها) این فیلم همچنین پیشتر جوایزی از جشنواره‌های بین‌المللی "ریل‌ورد" کانادا و "میلا‌ن" ایتالیا دریافت کرد.

جشنواره‌های بین‌المللی "آرسنال" انگلیس , "هنگ کنگ ", "پوسان" کره جنوبی‌, گوتبرگ- سوئد, "فیلم‌های مستقل آسیا", "شیکاگو" و "موزه هنرهای بوستون "پیشتر میزبان فیلم ایرانی شاعر زباله‌ها بودند .

 

"البته منبع رو یادم رفت که ذکر کنم شما ببخشید"

نظرات 4 + ارسال نظر
Aji یکشنبه 7 اسفند 1390 ساعت 11:07

عجب
پس همه چی عمومیه :)

بله دیگه
اینجا منو و شما نداریم
نه نوشته خصوصی داریم و نه حرفی

دیوونه یکشنبه 7 اسفند 1390 ساعت 11:58

چه عتیقه هایی تو شرکتتون هستا

خوب میگم اینسان باید سواد داشته باشه میگی نه
تنها ضعف و فقری که تو شرکت می بینم همین بیسوادی یا کم سوادیه
من میگم رئئیس خوبه کسی باور نداره

مجتبی یکشنبه 7 اسفند 1390 ساعت 16:42

....:این برای ماجرای همکارتون...

و اما دومین مطلب...
چه جالب....من فیلم خیلی دوس دارم اما نمیدونم چرا حس دیدنش نمیاد سراغم...
آخرین فیلمی هم که دیدم همین الان بود...سه سری از انیمیشن های ASSASSINS CREED رو چون خیلی بازیش رو دوس داشتم دانلود کردم و دیدم....البته خیلی حجم نداشتن...
نمیدونم چرا وقتی تو فاز این فیلم و بازی و شخصیت و محیط بازی قرار میگرم ، احساس میکنم یه رابطه ای با اون دوران دارم...

من کیلویی فیلم میخرم
یا پولام زیاد میاد میگم بزار تو راه فرهنگی خرج بشه یا از عکس روی فیلم خوشم میاد
که خدایش نتیجه داده
و از همه مهمتر بعضی از اسمهای فیلم خیلی به دلم میشینه

مجتبی دوشنبه 8 اسفند 1390 ساعت 17:46

آورین به شما...
خوشبحالت...

صد آفرین داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد