سنگ- کاغذ- قیچی و دیگر هیچ........ خداحافظ

خاطرمان باشد که یادهم باشیم شاید سالها بعد در گذر جاده ها از کنار هم بگذریم و بگوییم آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود.

سنگ- کاغذ- قیچی و دیگر هیچ........ خداحافظ

خاطرمان باشد که یادهم باشیم شاید سالها بعد در گذر جاده ها از کنار هم بگذریم و بگوییم آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود.

برنامه غذایی

تو شرکت همه چی داره سرو سامون میگیره الا غذا خوردن و برنامه غذاییمون

الانم برنامه غذایی شیک و به روزی داره که خیلی سخته

شنبه: تخم مرغ آب پز بدون مخلفات

یکشنبه: سیب زمینی سرخ شده با سس مخصوص

دوشنبه: نیمرو با رب گوجه فرنگی

سه شنبه : سیب زمینی آب پز

چهاشنبه: نیمرو با گوجه فرنگی

پنج شنبه: زودی میریم خونه


درسته مفیده ولی زیاد انرژی و کالری نداره

نظرات 16 + ارسال نظر
دیوونه دوشنبه 1 اسفند 1390 ساعت 12:53

این برنامه رو آقا امید دادند؟؟؟

نه آقا امید تو شرکت ما کار نمی کنند
اینو آقای رئیس گذاشتن که اندام پرسنل شرکتشون رو فرم باشم

مریم و محسن دوشنبه 1 اسفند 1390 ساعت 14:11

همش که شد نیمرو و سیب زمینیییییییییییییییی

خو ما هم به رئیسمون همینو گفتیم
ولی ایشون میگه فرق داره یعنی فرق داره

حسام دوشنبه 1 اسفند 1390 ساعت 15:06 http://joyayekar90.blogsky.com

بازم خوبه.

بلی جای شکرش هم باقیه

دیوونه دوشنبه 1 اسفند 1390 ساعت 15:45

آقای رئیس چیکار به اندام افراد شرکت دارند؟؟؟

بالاخره رئیسه
خودش گفته شرکت ما بهترین افراد و اکیپ رو داره
هزار بار هم گفته همه با هم فامیل هستیم

مجتبی دوشنبه 1 اسفند 1390 ساعت 17:00

خو شوما به زور هم که شده بخورین....ولی یکم هم آبا و اجداد رئیس رو مورد عنایت قرار بیدید...
البته نه عنایات عظیم!
عنایات خفیف...

ما چیکار به کار ابا و اجدادش داریم!!!!
اون بیچاره ها که پوسیدن
عمه مهربونش خوبه , هم هستش هم خیلی باکلاسه عنایت به ایشون برسه

ترانه دوشنبه 1 اسفند 1390 ساعت 21:08 http://raze-gha3dak.blogsky.com

اخی....

بهتون غذای درست و حسابی نمیدن هیچ!!!!!!!

نونم نمیدن

حالایکی مثه من تخم مرغ دوس نداشته باشه باید بمیره از گشنگی؟؟؟؟

شما اگه بودین باید روزه بگیرین
ولی من عاشق تخم مرغ هستم
همه نوع پختش رو دوس دارم
هر کاری میکنید فقط تخم مرغ رو از من نگیرید

حاج علی دوشنبه 1 اسفند 1390 ساعت 22:38 http://s-minimal.blogsky.com

خو با این غذا هایی که میخرید، گوشت به تنتون نمونده که!!!

بیایید سلو دانشگاه ما...قیمه میده در حد تیم ملی...کباب کوبیده میده، دور از جون شما، سگ نمیخوره ولی دانشجو میخوره...

حالا خوبیش اینه که غذاهای اینجا یه جوریه که همه انگشتاشونو میخورن
بیام دانشگاه شما که هلاک میشم و کشته خواهم شد

دیوونه سه‌شنبه 2 اسفند 1390 ساعت 11:25

شاید منظورش اینه که همه با هم فامیل خواهیم شد؟

نه دیگه امکان نداره
دیگه خودم راضی نیستم
یکی باید بیاد منو راضی کنه

شکوفه سه‌شنبه 2 اسفند 1390 ساعت 19:29 http://blossomm1980.mihanblog.cim

سلاممم

بروزم

سلام

مجتبی سه‌شنبه 2 اسفند 1390 ساعت 22:48

اوه...عمه اش!

بله با اجازه

حاج علی سه‌شنبه 2 اسفند 1390 ساعت 23:17 http://s-minimal.blogsky.com

کجایی خودم؟؟؟
خبری ازت نیست!

من اینجام ولی..

مجتبی پنج‌شنبه 4 اسفند 1390 ساعت 00:14

کسی خونه نیس...صاب خونه ؟!
خبری ازتون نی...

ایشالا که خیره...

نه بابا ازین خیرها نیس
مشکلات کار و زندگیه دیگه

حاج علی پنج‌شنبه 4 اسفند 1390 ساعت 23:13 http://s-minimal.blogsky.com

کجایی خودم؟؟؟؟
اعتصاب کردی؟!
بی خیال...
جای کامنت هات توی وب خالیه...تعادل وب بهم ریخته...
زود باش بیا دیگه...

باش حالا شما که اومدین و گفتین؛ چشم
ینی حاجی با من لج نیافتاده

ترانه جمعه 5 اسفند 1390 ساعت 19:49 http://raze-gha3dak.blogsky.com

نهال جاااااان
چراخبری ازت نیس؟؟

امیدوارم که حالت خوب باشه

زودترازنگرانی درمون بیار

نه من چیزیم نیس
داشتم دنبال خودم میگشتم که خودمو پیدا کردم

کاوه شنبه 6 اسفند 1390 ساعت 09:10

نهال ..

چرا آپ نمیذاری؟!

چشم الان یه آپ جدید میزارم

مجتبی شنبه 6 اسفند 1390 ساعت 16:09

نه اون خیر حودم جان....
خیر بصورت کلی منظورم بود!

نه خیر نبود ان شالا
ما نیز خوب هستیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد