سنگ- کاغذ- قیچی و دیگر هیچ........ خداحافظ

خاطرمان باشد که یادهم باشیم شاید سالها بعد در گذر جاده ها از کنار هم بگذریم و بگوییم آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود.

سنگ- کاغذ- قیچی و دیگر هیچ........ خداحافظ

خاطرمان باشد که یادهم باشیم شاید سالها بعد در گذر جاده ها از کنار هم بگذریم و بگوییم آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود.

ثواب شد به حمداله

تو ماشین و موقع برگشت به خونه:

من به آقای راننده 1000 تومن پول میدم و راننده میگه که پول خورد نداره بعد بهم 500 تومن میده واس یه وجب راه

منم هی حرص میخوردم

گفتم ببینم آخرش چی میشه

یه مسافر دیگه سوار میشه و اوشون هم 1000 تومنی میده و راننده بازم پول خورد نداره

یه دونه دیگه ...

این روال ادامه داره که 4تا مسافر سوار و پیاده شدن

0.5 وجب مونده بود که برسیم مقصد که یه آقایی سوار شد و ایشون هم 2000 تومنی دادن و راننده دیگه نتونست جلو خندشو بگیره و زد زیر خنده

بیچاره مرد فک کرد که خدایا چی شده چه کار بدی انجام داده که راننده بهش خندیده

راننده عذر خواهی کرد که آقا ببخش چون هر مسافری رو سوار کردم صلواتی بوده

مرد هم سرخ شد و به پاس احترام 150 تومن پول به راننده داد منم ازوجایی که راننده بیچاره می تونست کار و کاسبی خوبی داشته باشه ولی نشد به اون آقای محترم 200 تومن دادم که با 150 تومن خودش 350 تومن باشه که آقای راننده خیری کرده باشه

حالا از ماشین پیاده شدیم دیدم آقاهه هی دنبالم میاد و میگه خانوم اینجا وایسید که من پولومو خورد کنم. من گفتم آقا قابل نداره بیخیال

حالا از اوشون اصرار؛از من انکار که نمیخاد خورد کنید

خلاصه نزد خدا محبوب شدیم و ثواب رو امروز زدیم تو حساب

من تو یه عابر بانک جیم زدم که بیخیالم شه و به بهانه 200 تومن دیلینگو دلینگ دنبالم نیاد

----------------

شب بعد از شام:

خیلی کسل و خسته یهوی به سرم زد که موهای شهلایمو از ته بزنم

آقا نمی دونی چی شد این کار حرفه ای رو به داداشم سپردم و ایشون هم ناشی ناشی زد از ته گیسو برید حالا خدا رو شکر از پس گردن شروع نمود بعد از چند تا صدای باز و بسته شدن قیچی ؛ خواهرم با جیغ و فریاد اومد و گفت دیونه چیکار میکنی چرا گذاشتی از ته بزنه و قیچی رو از داداشی گرفت و خودش به جون گیسمون افتاد

به به آرایشگر 2تا شود یا کچل میشه یا مثل من

خلاصه بدجور از فرم افتادیم جوری که تا آخر شب کلاه سرمون بود و وقتی ازم پرسیدن که چرا کلاه سرته میگفتم آخه سرم چاییده


نظرات 8 + ارسال نظر
TALABE smyh یکشنبه 16 بهمن 1390 ساعت 00:06 http://porseman.mihanblog.com/

سلام دوستم

هیچ ورزشی برای ” قلب”

مفید تر از خم شدن و گرفتن دست ” افتادگان” نیست . . .

آپم،،،،،،،

خوشحال میشم که نظر هم بدی؛؛؛؛؛؛

حاج علی یکشنبه 16 بهمن 1390 ساعت 09:19 http://s-minimal.blogsky.com

چی شد؟
نفهمیدم...رانندههه خوب بود یا بد الان؟

حالا اونو ولش...موهات چطورن؟؟؟؟؟هه هه
یه عکس بزار ،کلی بخندیم...(حاجی بدجنس)

رانندهه خیلی خوب بود
سلام داره خدمتتون
چشم در نظر داشتم که بزارم

حاج علی یکشنبه 16 بهمن 1390 ساعت 18:25 http://s-minimal.blogsky.com

هه هه هه
این عکس مال دوره غار نشین هاست؟؟؟؟؟؟
روی سنگ حکش کرده بودی؟؟؟؟؟؟؟
هه هه هه

پس میخاستی عکس تمام رخ بندازم
خوبیش اینه دفعه قبل یه عکس گرفته بودم عین بچه ادم اون همه بد و بیراه شنیدم
میگفتن .......
من گفتم عمتون و .........
گفتن .........
گفتم عمه داری.......
گفت چیه به عمه گیر دادی میخای قسم بدی
گفتم نه میخام فشش بدم

کاوه یکشنبه 16 بهمن 1390 ساعت 20:27

سلام
خوبی نخودی؟
راستش من باید زودی برم..
فقط خواستم ببینم آپ کردی یا نه
هنوز نمیخونمشون!

آفرین که نخودی
پس من واس چی آپ کنم :(
حالا که دوس دارید نهال صدام کنید اگه دوس ندارید نخودی رو بیخیال

حاج علی یکشنبه 16 بهمن 1390 ساعت 22:23 http://s-minimal.blogsky.com

البته من اون عکس رو ندیدم متاسفانه ولی تو مگه نمیدونی که همیشه قبل از اینکه یه کار بزرگی رو انجام بدی، باید با مراجع و حاجی ها هماهنگ کنی و فتوا شون رو داشته باشی؟
اگه قبلش با من هماهنگ می کردی، من راهنماییت میکردم...
بعدش هم هرکی هر حرفی زد، میگفتی که فتوای حاج علی رو داری...


زشته بچه...عمه چیه...فقط در یه صورت میتونی لفظ عمع رو به کار ببری...اونم وقتیه که طرف استادت باشه و در امر نمره، مقداری نامردی کرده باشه!همین.

حاجی حالا دیگه کله مبارک رو عین پسرا زدیم
عکس جدید در راه است
حالا میتونم عکس رنگی بزارم در حد 6*4
من چی میدونستم که اگه اسم شما رو بگم دیگه همه چی حله
عمه کلا ادم عزیزه هر چی میشه اسم مبارکشون باید سر زبونا بیاد
حالا خودم یه بار جلو عمه م با خواهر کوچیکم دعوام شد و گفتم اره جون عمه م و اینا کجا رفتن (فورا حرفمو جم کردم )

حاج علی دوشنبه 17 بهمن 1390 ساعت 00:47 http://s-minimal.blogsky.com

حاجی چیه هی میخندی؟
بگو منم خندم بگیره

حاج علی دوشنبه 17 بهمن 1390 ساعت 23:29 http://s-minimal.blogsky.com

هیچی...موهات رو جدا واسه چی زدی؟
این فتوا ها رو از کجا میگیری یهووووویی؟من که یاد ندارم چنین فتواهایی داده باشم!!؟
کله مبارک چنین فتوا هایی میده؟

از مدل موی حاجی خیلی خوشم اومد
گفتم مدل حاجی کوتاه کنم
حالا جدی میگم اعصابم داغونه
دوس داشتم تمام گیسمو از ته بکشم ولی گفتم چه کاریه بزار کوتاه کنم
از این کله مبارک هر چی بگی بر میاد

دیوونه سه‌شنبه 18 بهمن 1390 ساعت 20:40 http://n900.blogfa.com

سلام نیمچه کچل

سلام مهندس
خوبی
یه مدت نبودی
حالا حالت خوبه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد